Jak zarządzać czasem? Zwiększ swoją produktywność!

 
22 maj 2019

Dlaczego, choć większość z nas spędza w pracy więcej niż przepisowe osiem godzin, rzadko kiedy udaje nam się doprowadzić do sytuacji, że wszystkie sprawy załatwiane są na bieżąco, a kupka z zaległościami przestaje rosnąć?

Czasem to nadmiar obowiązków. Częściej jednak to znak, że nasza produktywność pracy jest zwyczajnie zbyt niska. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele czasu spędzanego w firmie, poświęca na prywatne sprawy. W ten sposób nie tylko odkładamy obowiązki zawodowe na później, ale także zmniejszamy swoją motywację, a co za tym idzie wydajność. Jak być bardziej produktywnym w pracy? Oto kilka prostych porad, jak zarządzać swoim czasem, by zwiększyć zawodową wydajność.

See more:

https://blog.oshopping.pl/jak-zarzadzac-czasem-zwieksz-swoja-produktywnosc/

  Wróć do listy

 
  fashion and blog
NAJPOPULARNIEJSZE